Storing in de verbinding tussen brandmeldcentrales en Hertek Connect

Incident Report for Hertek Connect

Resolved

Tele2 heeft de storing verholpen en de units kunnen weer verbinden met het Hertek Connect platform.
Het kan in sommige gevallen even duren voordat de verbinding tot stand is gebracht.
Posted Jan 10, 2025 - 17:54 CET

Update

January 10, 2025 14:28 GMT[Investigating] We are currently seeing intermittent connectivity issues with TELE2. TELE2 are one our our mobile network partners providing roaming sims for certain CSL applications. CSL is working closely with TELE2 to receive updates whilst they work to resolve this issue.

January 10, 2025 14:07 GMT[Investigating] Tele2 have notified CSL of a degradation of service for IoT sims.

This is impacting devices ability to establish sessions and remain connected.

Further information to follow as soon as it is available.
Posted Jan 10, 2025 - 16:11 CET

Update

We are continuing to work on a fix for this issue.
Posted Jan 10, 2025 - 15:03 CET

Identified

We zijn op de hoogte van een storing in de communicatie tussen uw brandmeldinstallatie(s) en Hertek Connect. Dit raakt alle installaties. Dit betekent dat er momenteel mogelijk geen meldingen van de installaties naar Hertek Connect worden verzonden. We werken hard aan een oplossing waarvan u de status via deze pagina kunt volgen.
Posted Jan 10, 2025 - 14:56 CET
This incident affected: Hertek Connect Platform (Connect Evac, Connect Beheer / Cockpit, Connect Support, Connect Control, Connect Link (API)) and BMC connectiviteit / BMZ Konnektivität (BMC verbinding met Hertek Connect / BMZ Verbindung zu Hertek Connect).