Opgelost: Storing Hertek Connect 13 april 2025

Incident Report for Hertek Connect

Resolved

Beste Hertek Connect gebruiker,

Wij willen u informeren over een storing in het Hertek Connect platform die plaatsvond van zondag nacht 13 april tot zondag middag 13 april. Gedurende deze periode functioneerden de Connect applicaties niet naar behoren. De doormelding naar de meldkamer (PAC) is bij aanvang van de storing slechts kort onderbroken geweest.

Wij begrijpen dat dit ongemak heeft veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden. Het probleem is inmiddels verholpen en de Connect applicaties werken weer zoals verwacht.

Wij zijn momenteel bezig met een grondige analyse van de oorzaak van deze storing en zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van meer details hierover.

Dank u voor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,

Het Hertek Connect Team
Posted Apr 14, 2025 - 08:33 CEST
This incident affected: Hertek Connect Platform (Connect Evac, Connect Beheer / Cockpit, Connect Support, Connect Control, Connect Link (API)), BMC connectiviteit / BMZ Konnektivität (BMC verbinding met Hertek Connect / BMZ Verbindung zu Hertek Connect, Doormelding naar PAC's), and AWS hosting.