Storing in Hertek Connect platform

Incident Report for Hertek Connect

Resolved

Op 22 april is er tussen 8:57 en 9:49 uur een storing opgetreden binnen Hertek Connect.

Gedurende die periode werkten de Hertek Connect applicaties niet zoals u van ons gewend bent. De doormeldingen zijn echter continue actief gebleven en hebben correct gefunctioneerd.

De storing is inmiddels volledig verholpen. Onze ontwikkelteams richten zich nu op het analyseren van de oorzaak en nemen waar nodig structurele maatregelen. We publiceren later een aanvullende update met meer informatie over de oorzaak en wat we hebben gedaan om dit in de toekomst te voorkomen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak dat deze storing mogelijk heeft veroorzaakt.

Met vriendelijke groet,
Het Hertek Connect team
Posted Apr 22, 2025 - 12:16 CEST

Monitoring

A fix has been implemented and we are monitoring the results.
Posted Apr 22, 2025 - 10:13 CEST

Identified

Op dit moment is er een storing waardoor het Hertek Connect platform niet bruikbaar is. De storing raakt alle installaties. Dit betekent dat er momenteel geen gebruik gemaakt kan worden van de Hertek Connect applicaties, inclusief Connect Evac. We werken hard aan een oplossing waarvan u de status via deze pagina kunt volgen.
Posted Apr 22, 2025 - 09:13 CEST
This incident affected: Hertek Connect Platform (Connect Evac, Connect Beheer / Cockpit, Connect Support, Connect Control, Connect Link (API)) and AWS hosting.